
Έχουν ανακοινωθεί τα πρακτικά του συνεδρίου.
| ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | |
| ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ | ΤΙΤΛΟΣ |
| Παπαδανέλλης Γιώργος, Καρατράντου Ανθή, Παναγιωτακόπουλος Χρήστος | Αξιοποίηση του Lego Mindstorms στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής |
| Τζιμογιάννης Αθανάσιος, Τσιωτάκης Παναγιώτης | Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού |
| Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία |
"Ταξίδι στον κόσμο των Ρομπότ": Υποστηρίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία με την Αξιοποίηση Καινοτόμων Εφαρμογών |
| Χρηστακούδης Χρήστος, Ανδρουλάκης Γιώργος, Ζαγούρας Γιώργος |
Παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοματοποιημένη εξέταση σπουδαστών |
| Παλιούρας Άρης, Πέτσος Αθανάσιος, Σαριδάκη Άννα, Τουκίλογλου Παύλος, Τσάκωνας Παναγιώτης, Χριστοπούλου Ελένη, Τζιμογιάννης Αθανάσιος |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών |
| Μπράτιτσης Θαρρενός, Γκίνη Αγγελική, Σαμανδή Ιωάννα | Μελέτη αναπαραστάσεων νηπίων για την έννοια του Υπολογιστικού Συστήματος |
| Ξινόγαλος Στέλιος | Διδακτική προσέγγιση για τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό: εφαρμογή στο BlueJ |
| Μπέση Μαρίνα, Ζιώγου Ζωή | Αντιλήψεις νηπιαγωγών για τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο |
| Γραμματικοπούλου Αθηνά, Νίκα Παναγιώτα, Παλαιγεωργίου Γιώργος | Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη |
| Σαπουνίδης Θεοδόσιος, Δημητριάδης Σταύρος | PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά |
| Χασανίδης Δημήτρης, Ντίνας Κώστας, Μπράτιτσης Θαρρενός, Στάμου Αναστασία, Γκόγκου Χριστίνα | Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ' Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch |
| Πλατή Δάφνη, Μπέλλου Ιωάννα, Μικρόπουλος Αναστάσιος | Προετοιμάζοντας τον μελλοντικό δάσκαλο για το ψηφιακό σχολείο. |
| Λιλέ Παναγιώτα, Παπανικολάου Κυπαρισσία | Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό |
| Μπράτιτσης Θαρρενός, Χατζόπουλος Ανδρέας, Χασανίδης Δημήτρης | Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου |
| Καπανιάρης Αλέξανδρος, Οικονομίδης Ιωάννης, Αγγελοσοπούλου Ζωή, Νεοχωρίτου Δέσποινα | Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον ΤΠΕ κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project) |
| Κόμης Βασίλης, Μισιρλή Άννα | "Αναβοσβήνει τα μάτια του και βγάζει φωτογραφίες!!!": Αναπαραστάσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για το προγραμματιζόμενο παιχνίδι Bee-Bot |
| Μπίκος Κωνσταντίνος, Τζιφόπουλος Μενέλαος | Αντιδράσεις υποψήφιων εκπαιδευτικών σε ακαδημαϊκά ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης: Αξιοποίηση, εξοικείωση, προοπτικές βελτίωσης |
| Σωτηρούδας Βασίλης, Γαρίτσης Ιωάννης | Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευόμενων γονέων στους κινδύνους του διαδικτύου. Μία μελέτη περίπτωσης |
| Ψώμος Παναγιώτης, Κορδάκη Μαρία | Μια πρόταση διδασκαλίας του προγραμματισμού μέσω δημιουργίας εκπαιδευτικών ψηφιακών αφηγήσεων στο περιβάλλον Storytelling Alice |
| Σαρημπαλίδης Ιωάννης | Μάθηση Προγραμματισμού Η/Υ από μαθητές Α' Λυκείου με το Scratch |
| Κυριακού Γεώργιος | Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομιστική θεωρία |
| Ευαγγέλου Αθανάσιος, Μπράτιτσης Θαρρενός | Ιστοεξερεύνηση το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο |
| Χατζηφωτεινού Αικατερίνη, Ρώσσιου Ελένη |
Διδασκαλία προγραμματισμού στο Γυμνάσιο: αξιοποίηση του λογισμικού Yenka για την εκμάθηση βασικών δομών προγραμματισμού |
| Τσίγκου Αλεξάνδρα |
Οπτικός εγγραματισμός μαθητών δημοτικού με τη χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης (wiki) |
| Γρηγοριάδου Μαρία, Βεργίνης Ηλίας, Γόγολου Αγορίτσα | Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού |
| Παυλίδης Γεώργιος, Καλογιαννάκης Μιχάλης |
Βιωματική μάθηση και ΤΠΕ. Μία μελέτη περίπτωσης με χρήση debate σε ενήλικες εκπαιδευόμενους |
| Τσουκαλά Κικίλια, Καραθανάση Ζαχαρένια | "Αποκριές": Διαθεματικό εκπαιδευτικό σενάριο για την προσχολική ηλικία, αξιοποιώντας τη χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη |
| Δόκου Μαρία |
Οι φραγμοί της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ως εμπόδιο για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα νέα προγράμματα σπουδών του "Νέου Σχολείου" |
| Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία | Η πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης από τον παγκόσμιο στο σημασιολογικό ιστό |
| Χαρπαντίδου Ζαχαρούλα, Τραχανοπούλου Ιωάννα | Η χρήση της Logo για τη διδασκαλία της δομής επανάληψης σε σύγκριση με τη χρήση των LEGO Mindstorms: μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Γυμνασίου |
| Αλεξούδα Γεωργία | Μια διδακτική πρόταση για το σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων και τη δομή επανάληψης στη Logo |
| Ευαγγέλου Αθανάσιος, Κοτίνη Ισαβέλλα | Εκπαιδευτικό σενάριο με παιχνίδια ρόλων το υλικό του υπολογιστή. |
| Καππάτου Νατάσσα | Αντιλήψεις νέων χρηστών για τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης |
| Αιματίδου Δανάη, Σακαρετσάνου Άννα-Κοραλία | Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων) |
| Μακρής Γιώργος, Μπέκος Νικόλαος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος | Χρήση ιστοεξερεύνησης για τη διδασκαλία της ταξινόμησης: ένα προτεινόμενο σενάριο διδασκαλίας |
| Καλεράντε Ευαγγελία, Κοντοπούλου Άννα | Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ |
| Τσομπανούδη Δέσποινα, Σατρατζέμη Μάγια | Συνεργατικός προγραμματισμός από απόσταση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας |
| Λιόβας Δημήτρης, Καπανιάρης Αλέξανδρος, Βαϊνας Κωνσταντίνος, Δημούλας Ευρυπίδης, Αλμπάνης Τίμος | Η διδακτική ενότητα "Γνωρίζω τον υπολογιστή", στα πλαίσια των προγραμμάτων σπουδών της Ελλάδας, της Αγγλίας και του Καναδά |
| Μπασδαβάνος Μαργαρίτης, Δέγγλερη Σοφία | Διδακτική προσέγγιση για διασφάλιση ποιότητας λογισμικού με βελτιστοποίηση των μετρικών του |
| Εφραιμίδου Μελπομένη | Μια διδακτική πρόταση για τη χρήση της δομής επιλογής στο περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro της Logo |
| Νικολαΐδης Σάββας | Η Μηχανική Μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση γαι την εισαγωγή της Ενισχυτικής Μάθησης στην τάξη (Teacher Papers) |
| Καλεράντε Ευαγγελία, Μπράτιτσης Θαρρενός | Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής για τη συσχέτιση της διάστασης του φύλου με τις επιδόσεις σε τομείς της Πληροφορικής: Μια μελέτη περίπτωσης στο Ν. Φλώρινας |
| Ψωματάκης Βαγγέλης | HTML5 - Η νέα εποχή στον παγκόσμιο ιστό |
| Τζαβάρα Αγγελική, Κόμης Βασίλης, Γεωργούτσου Μαρία, Σιάμπου Φωτεινή | Μελέτη της χρήσης εργαλείων Web 2.0 για τη διεξαγωγή του μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ |
| Αρχάκης Ανδρέας | Χαρακτηριστικά του OpenSim, που προσφέρονται μέσω ενός Viewer, για την ανάπτυξη και υποστήριξη ενός εκπαιδευτικού ΣΠΕΠ |
| Κεσσανίδης Στέλιος | Μια σύγχρονη υπηρεσία διαδικτύου στη χρήση της εκπαίδευσης |
| Παπαδάκη Αναστασία, Τάτση Χριστίνα | Μαθητές Δημοτικού προγραμματίζουν στο περιβάλλον του Scratch με αφορμή την Ανακύκλωση |
| Στιβακτάκη Μαρία | Πλατφόρμες ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων στο σύγχρονο σχολείο |
| Δουκάκης Σπύρος, Γιαννόπουλου Παναγιώτα, Πέρδος Αθανάσιος | Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας |
| Τσαγγοπούλου Στεργιανή, Φαχαντίδης Νικόλαος | Σύγκριση της στοχοθεσίας του προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: η περίπτωση της Logo |
| Νικολαΐδης Σάββας | Η μηχανική μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση για την εισαγωγή της ενισχυτικής μάθησης στην τάξη |
| Δελή Γεωργία | Εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών για τη διδασκαλία θεμάτων μαθηματικών και πληροφορικής |
| Χρυσοχοΐδης Βασίλης | Έρευνα για τη συμβολή του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ΄Λυκείου στην παρακολούθηση μαθημάτων προγραμματισμού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ |
| Σωτηριάδου Άννα, Παπαδάκης Σπυρίδων |
Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε ενηλίκους. Βιβλιογραφική ανασκόπηση |
| Μακρής Γιώργος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος, Μπέκος Νίκος | Διδακτική προσέγγιση του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού με το Scratch |
| Μπαγιαπού Μαρία | Τρεις μικρόκοσμοι για την εκπαίδευση σε έννοιες της κωδικοποίησης και της ψηφιακής αναπαράστασης |
| Φεσάκης Γιώργος, Μαυρουδή Ελισσάβετ, Καράκιζα Τσαμπίκα | The impact of the assignment type to the emerging literacy on programming for secondary education stuedents |