Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Φλώρινας ΕΤΠΕ ΟΕΖΕ
Φλώρινα
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator
Giveaway of the Day
Home Εργασίες Εγκεκριμένες

Σημαντικές ανακοίνωσεις

Έχουν ανακοινωθεί τα πρακτικά του συνεδρίου.

Εγκεκριμένες

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΤΛΟΣ
Παπαδανέλλης Γιώργος, Καρατράντου Ανθή, Παναγιωτακόπουλος Χρήστος Αξιοποίηση του Lego Mindstorms στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής
Τζιμογιάννης Αθανάσιος, Τσιωτάκης Παναγιώτης Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού
Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία

"Ταξίδι στον κόσμο των Ρομπότ": Υποστηρίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία με την Αξιοποίηση Καινοτόμων Εφαρμογών

Χρηστακούδης Χρήστος, Ανδρουλάκης Γιώργος, Ζαγούρας Γιώργος

Παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοματοποιημένη εξέταση σπουδαστών

Παλιούρας Άρης, Πέτσος Αθανάσιος, Σαριδάκη Άννα, Τουκίλογλου Παύλος, Τσάκωνας Παναγιώτης, Χριστοπούλου Ελένη, Τζιμογιάννης Αθανάσιος

Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών

Μπράτιτσης Θαρρενός, Γκίνη Αγγελική, Σαμανδή Ιωάννα Μελέτη αναπαραστάσεων νηπίων για την έννοια του Υπολογιστικού Συστήματος
Ξινόγαλος Στέλιος Διδακτική προσέγγιση για τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό: εφαρμογή στο BlueJ
Μπέση Μαρίνα, Ζιώγου Ζωή  Αντιλήψεις νηπιαγωγών για τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο
Γραμματικοπούλου Αθηνά, Νίκα Παναγιώτα, Παλαιγεωργίου Γιώργος Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη
Σαπουνίδης Θεοδόσιος, Δημητριάδης Σταύρος PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά
Χασανίδης Δημήτρης, Ντίνας Κώστας, Μπράτιτσης Θαρρενός, Στάμου Αναστασία, Γκόγκου Χριστίνα Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ' Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch
Πλατή Δάφνη, Μπέλλου Ιωάννα, Μικρόπουλος Αναστάσιος Προετοιμάζοντας τον μελλοντικό δάσκαλο για το ψηφιακό σχολείο.
Λιλέ Παναγιώτα, Παπανικολάου Κυπαρισσία Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό
Μπράτιτσης Θαρρενός, Χατζόπουλος Ανδρέας, Χασανίδης Δημήτρης Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου
Καπανιάρης Αλέξανδρος, Οικονομίδης Ιωάννης, Αγγελοσοπούλου Ζωή, Νεοχωρίτου Δέσποινα Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον ΤΠΕ κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project)
Κόμης Βασίλης, Μισιρλή Άννα "Αναβοσβήνει τα μάτια του και βγάζει φωτογραφίες!!!": Αναπαραστάσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για το προγραμματιζόμενο παιχνίδι Bee-Bot
Μπίκος Κωνσταντίνος, Τζιφόπουλος Μενέλαος Αντιδράσεις υποψήφιων εκπαιδευτικών σε ακαδημαϊκά ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης: Αξιοποίηση, εξοικείωση, προοπτικές βελτίωσης
Σωτηρούδας Βασίλης, Γαρίτσης Ιωάννης Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευόμενων γονέων στους κινδύνους του διαδικτύου. Μία μελέτη περίπτωσης
Ψώμος Παναγιώτης, Κορδάκη Μαρία Μια πρόταση διδασκαλίας του προγραμματισμού μέσω δημιουργίας εκπαιδευτικών ψηφιακών αφηγήσεων στο περιβάλλον Storytelling Alice
Σαρημπαλίδης Ιωάννης Μάθηση Προγραμματισμού Η/Υ από μαθητές Α' Λυκείου με το Scratch
Κυριακού Γεώργιος Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομιστική θεωρία
Ευαγγέλου Αθανάσιος, Μπράτιτσης Θαρρενός Ιστοεξερεύνηση το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο
Χατζηφωτεινού Αικατερίνη, Ρώσσιου Ελένη
Διδασκαλία προγραμματισμού στο Γυμνάσιο: αξιοποίηση του λογισμικού Yenka για την εκμάθηση βασικών δομών προγραμματισμού
Τσίγκου Αλεξάνδρα
Οπτικός εγγραματισμός μαθητών δημοτικού με τη χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης (wiki)
Γρηγοριάδου Μαρία, Βεργίνης Ηλίας, Γόγολου Αγορίτσα Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παυλίδης Γεώργιος, Καλογιαννάκης Μιχάλης
Βιωματική μάθηση και ΤΠΕ. Μία μελέτη περίπτωσης με χρήση debate σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
Τσουκαλά Κικίλια, Καραθανάση Ζαχαρένια "Αποκριές": Διαθεματικό εκπαιδευτικό σενάριο για την προσχολική ηλικία, αξιοποιώντας τη χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη
Δόκου Μαρία
Οι φραγμοί της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ως εμπόδιο για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα νέα προγράμματα σπουδών του "Νέου Σχολείου"
Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία Η πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης από τον παγκόσμιο στο σημασιολογικό ιστό
Χαρπαντίδου Ζαχαρούλα, Τραχανοπούλου Ιωάννα Η χρήση της Logo για τη διδασκαλία της δομής επανάληψης σε σύγκριση με τη χρήση των LEGO Mindstorms: μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Γυμνασίου
Αλεξούδα Γεωργία Μια διδακτική πρόταση για το σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων και τη δομή επανάληψης στη Logo
Ευαγγέλου Αθανάσιος, Κοτίνη Ισαβέλλα Εκπαιδευτικό σενάριο με παιχνίδια ρόλων το υλικό του υπολογιστή.
Καππάτου Νατάσσα Αντιλήψεις νέων χρηστών για τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης
Αιματίδου Δανάη, Σακαρετσάνου Άννα-Κοραλία Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων)
Μακρής Γιώργος, Μπέκος Νικόλαος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος Χρήση ιστοεξερεύνησης για τη διδασκαλία της ταξινόμησης: ένα προτεινόμενο σενάριο διδασκαλίας
 Καλεράντε Ευαγγελία, Κοντοπούλου Άννα  Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ
 Τσομπανούδη Δέσποινα, Σατρατζέμη Μάγια Συνεργατικός προγραμματισμός από απόσταση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας
Λιόβας Δημήτρης, Καπανιάρης Αλέξανδρος, Βαϊνας Κωνσταντίνος, Δημούλας Ευρυπίδης, Αλμπάνης Τίμος Η διδακτική ενότητα "Γνωρίζω τον υπολογιστή", στα πλαίσια των προγραμμάτων σπουδών της Ελλάδας, της Αγγλίας και του Καναδά
Μπασδαβάνος Μαργαρίτης, Δέγγλερη Σοφία Διδακτική προσέγγιση για διασφάλιση ποιότητας λογισμικού με βελτιστοποίηση των μετρικών του
Εφραιμίδου Μελπομένη Μια διδακτική πρόταση για τη χρήση της δομής επιλογής στο περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro της Logo
Νικολαΐδης Σάββας Η Μηχανική Μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση γαι την εισαγωγή της Ενισχυτικής Μάθησης στην τάξη (Teacher Papers)
Καλεράντε Ευαγγελία, Μπράτιτσης Θαρρενός Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής για τη συσχέτιση της διάστασης του φύλου με τις επιδόσεις σε τομείς της Πληροφορικής: Μια μελέτη περίπτωσης στο Ν. Φλώρινας
Ψωματάκης Βαγγέλης HTML5 -  Η νέα εποχή στον παγκόσμιο ιστό
Τζαβάρα Αγγελική, Κόμης Βασίλης, Γεωργούτσου Μαρία, Σιάμπου Φωτεινή Μελέτη της χρήσης εργαλείων Web 2.0 για τη διεξαγωγή του μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ
Αρχάκης Ανδρέας Χαρακτηριστικά του OpenSim, που προσφέρονται μέσω ενός Viewer, για την ανάπτυξη και υποστήριξη ενός εκπαιδευτικού ΣΠΕΠ
 Κεσσανίδης Στέλιος Μια σύγχρονη υπηρεσία διαδικτύου στη χρήση της εκπαίδευσης
Παπαδάκη Αναστασία, Τάτση Χριστίνα Μαθητές Δημοτικού προγραμματίζουν στο περιβάλλον του Scratch με αφορμή την Ανακύκλωση
Στιβακτάκη Μαρία Πλατφόρμες ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων στο σύγχρονο σχολείο
Δουκάκης Σπύρος, Γιαννόπουλου Παναγιώτα, Πέρδος Αθανάσιος Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας
Τσαγγοπούλου Στεργιανή, Φαχαντίδης Νικόλαος Σύγκριση της στοχοθεσίας του προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: η περίπτωση της Logo
Νικολαΐδης Σάββας Η μηχανική μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση για την εισαγωγή της ενισχυτικής μάθησης στην τάξη
Δελή Γεωργία Εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών για τη διδασκαλία θεμάτων μαθηματικών και πληροφορικής
Χρυσοχοΐδης Βασίλης Έρευνα για τη συμβολή του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ΄Λυκείου στην παρακολούθηση μαθημάτων προγραμματισμού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ
Σωτηριάδου Άννα, Παπαδάκης Σπυρίδων
Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε ενηλίκους. Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Μακρής Γιώργος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος, Μπέκος Νίκος Διδακτική προσέγγιση του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού με το Scratch
Μπαγιαπού Μαρία Τρεις μικρόκοσμοι για την εκπαίδευση σε έννοιες της κωδικοποίησης και της ψηφιακής αναπαράστασης
Φεσάκης Γιώργος, Μαυρουδή Ελισσάβετ, Καράκιζα Τσαμπίκα The impact of the assignment type to the emerging literacy on programming for secondary education stuedents
 
Σημαντικές Ημερομηνίες

28 Φεβρουαρίου 2011

1η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου

15 Ιουλίου    2011

2η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου

1 Οκτωβρίου 2011 3η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου

20 Νοεμβρίου 2011

Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών

5 Δεκεμβρίου 2011 Νέα προθεσία υποβολής πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
11 Δεκεμβρίου 2011

Παράταση υποβολής πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών

15 Φεβρουαρίου 2012 

Ενημέρωση αποδοχής

15 Μαρτίου   2012

Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά συνεδρίου

25 Mαρτίου
2012

Προθεσμία έγκαιρης εγγραφής

1 Απριλίου   2012

Ανακοίνωση προγράμματος συνεδρίου

20-22 Απριλίου 2012

Διεξαγωγή συνεδρίου