Έχουν ανακοινωθεί τα πρακτικά του συνεδρίου.
ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | |
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ | ΤΙΤΛΟΣ |
Παπαδανέλλης Γιώργος, Καρατράντου Ανθή, Παναγιωτακόπουλος Χρήστος | Αξιοποίηση του Lego Mindstorms στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής |
Τζιμογιάννης Αθανάσιος, Τσιωτάκης Παναγιώτης | Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού |
Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία |
"Ταξίδι στον κόσμο των Ρομπότ": Υποστηρίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία με την Αξιοποίηση Καινοτόμων Εφαρμογών |
Χρηστακούδης Χρήστος, Ανδρουλάκης Γιώργος, Ζαγούρας Γιώργος |
Παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοματοποιημένη εξέταση σπουδαστών |
Παλιούρας Άρης, Πέτσος Αθανάσιος, Σαριδάκη Άννα, Τουκίλογλου Παύλος, Τσάκωνας Παναγιώτης, Χριστοπούλου Ελένη, Τζιμογιάννης Αθανάσιος |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών |
Μπράτιτσης Θαρρενός, Γκίνη Αγγελική, Σαμανδή Ιωάννα | Μελέτη αναπαραστάσεων νηπίων για την έννοια του Υπολογιστικού Συστήματος |
Ξινόγαλος Στέλιος | Διδακτική προσέγγιση για τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό: εφαρμογή στο BlueJ |
Μπέση Μαρίνα, Ζιώγου Ζωή | Αντιλήψεις νηπιαγωγών για τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο |
Γραμματικοπούλου Αθηνά, Νίκα Παναγιώτα, Παλαιγεωργίου Γιώργος | Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη |
Σαπουνίδης Θεοδόσιος, Δημητριάδης Σταύρος | PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά |
Χασανίδης Δημήτρης, Ντίνας Κώστας, Μπράτιτσης Θαρρενός, Στάμου Αναστασία, Γκόγκου Χριστίνα | Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ' Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch |
Πλατή Δάφνη, Μπέλλου Ιωάννα, Μικρόπουλος Αναστάσιος | Προετοιμάζοντας τον μελλοντικό δάσκαλο για το ψηφιακό σχολείο. |
Λιλέ Παναγιώτα, Παπανικολάου Κυπαρισσία | Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό |
Μπράτιτσης Θαρρενός, Χατζόπουλος Ανδρέας, Χασανίδης Δημήτρης | Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου |
Καπανιάρης Αλέξανδρος, Οικονομίδης Ιωάννης, Αγγελοσοπούλου Ζωή, Νεοχωρίτου Δέσποινα | Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον ΤΠΕ κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project) |
Κόμης Βασίλης, Μισιρλή Άννα | "Αναβοσβήνει τα μάτια του και βγάζει φωτογραφίες!!!": Αναπαραστάσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για το προγραμματιζόμενο παιχνίδι Bee-Bot |
Μπίκος Κωνσταντίνος, Τζιφόπουλος Μενέλαος | Αντιδράσεις υποψήφιων εκπαιδευτικών σε ακαδημαϊκά ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης: Αξιοποίηση, εξοικείωση, προοπτικές βελτίωσης |
Σωτηρούδας Βασίλης, Γαρίτσης Ιωάννης | Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευόμενων γονέων στους κινδύνους του διαδικτύου. Μία μελέτη περίπτωσης |
Ψώμος Παναγιώτης, Κορδάκη Μαρία | Μια πρόταση διδασκαλίας του προγραμματισμού μέσω δημιουργίας εκπαιδευτικών ψηφιακών αφηγήσεων στο περιβάλλον Storytelling Alice |
Σαρημπαλίδης Ιωάννης | Μάθηση Προγραμματισμού Η/Υ από μαθητές Α' Λυκείου με το Scratch |
Κυριακού Γεώργιος | Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομιστική θεωρία |
Ευαγγέλου Αθανάσιος, Μπράτιτσης Θαρρενός | Ιστοεξερεύνηση το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο |
Χατζηφωτεινού Αικατερίνη, Ρώσσιου Ελένη |
Διδασκαλία προγραμματισμού στο Γυμνάσιο: αξιοποίηση του λογισμικού Yenka για την εκμάθηση βασικών δομών προγραμματισμού |
Τσίγκου Αλεξάνδρα |
Οπτικός εγγραματισμός μαθητών δημοτικού με τη χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης (wiki) |
Γρηγοριάδου Μαρία, Βεργίνης Ηλίας, Γόγολου Αγορίτσα | Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού |
Παυλίδης Γεώργιος, Καλογιαννάκης Μιχάλης |
Βιωματική μάθηση και ΤΠΕ. Μία μελέτη περίπτωσης με χρήση debate σε ενήλικες εκπαιδευόμενους |
Τσουκαλά Κικίλια, Καραθανάση Ζαχαρένια | "Αποκριές": Διαθεματικό εκπαιδευτικό σενάριο για την προσχολική ηλικία, αξιοποιώντας τη χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη |
Δόκου Μαρία |
Οι φραγμοί της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ως εμπόδιο για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα νέα προγράμματα σπουδών του "Νέου Σχολείου" |
Πιτσικάλης Σταύρος, Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία | Η πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης από τον παγκόσμιο στο σημασιολογικό ιστό |
Χαρπαντίδου Ζαχαρούλα, Τραχανοπούλου Ιωάννα | Η χρήση της Logo για τη διδασκαλία της δομής επανάληψης σε σύγκριση με τη χρήση των LEGO Mindstorms: μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Γυμνασίου |
Αλεξούδα Γεωργία | Μια διδακτική πρόταση για το σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων και τη δομή επανάληψης στη Logo |
Ευαγγέλου Αθανάσιος, Κοτίνη Ισαβέλλα | Εκπαιδευτικό σενάριο με παιχνίδια ρόλων το υλικό του υπολογιστή. |
Καππάτου Νατάσσα | Αντιλήψεις νέων χρηστών για τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης |
Αιματίδου Δανάη, Σακαρετσάνου Άννα-Κοραλία | Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων) |
Μακρής Γιώργος, Μπέκος Νικόλαος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος | Χρήση ιστοεξερεύνησης για τη διδασκαλία της ταξινόμησης: ένα προτεινόμενο σενάριο διδασκαλίας |
Καλεράντε Ευαγγελία, Κοντοπούλου Άννα | Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ |
Τσομπανούδη Δέσποινα, Σατρατζέμη Μάγια | Συνεργατικός προγραμματισμός από απόσταση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας |
Λιόβας Δημήτρης, Καπανιάρης Αλέξανδρος, Βαϊνας Κωνσταντίνος, Δημούλας Ευρυπίδης, Αλμπάνης Τίμος | Η διδακτική ενότητα "Γνωρίζω τον υπολογιστή", στα πλαίσια των προγραμμάτων σπουδών της Ελλάδας, της Αγγλίας και του Καναδά |
Μπασδαβάνος Μαργαρίτης, Δέγγλερη Σοφία | Διδακτική προσέγγιση για διασφάλιση ποιότητας λογισμικού με βελτιστοποίηση των μετρικών του |
Εφραιμίδου Μελπομένη | Μια διδακτική πρόταση για τη χρήση της δομής επιλογής στο περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro της Logo |
Νικολαΐδης Σάββας | Η Μηχανική Μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση γαι την εισαγωγή της Ενισχυτικής Μάθησης στην τάξη (Teacher Papers) |
Καλεράντε Ευαγγελία, Μπράτιτσης Θαρρενός | Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής για τη συσχέτιση της διάστασης του φύλου με τις επιδόσεις σε τομείς της Πληροφορικής: Μια μελέτη περίπτωσης στο Ν. Φλώρινας |
Ψωματάκης Βαγγέλης | HTML5 - Η νέα εποχή στον παγκόσμιο ιστό |
Τζαβάρα Αγγελική, Κόμης Βασίλης, Γεωργούτσου Μαρία, Σιάμπου Φωτεινή | Μελέτη της χρήσης εργαλείων Web 2.0 για τη διεξαγωγή του μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ |
Αρχάκης Ανδρέας | Χαρακτηριστικά του OpenSim, που προσφέρονται μέσω ενός Viewer, για την ανάπτυξη και υποστήριξη ενός εκπαιδευτικού ΣΠΕΠ |
Κεσσανίδης Στέλιος | Μια σύγχρονη υπηρεσία διαδικτύου στη χρήση της εκπαίδευσης |
Παπαδάκη Αναστασία, Τάτση Χριστίνα | Μαθητές Δημοτικού προγραμματίζουν στο περιβάλλον του Scratch με αφορμή την Ανακύκλωση |
Στιβακτάκη Μαρία | Πλατφόρμες ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων στο σύγχρονο σχολείο |
Δουκάκης Σπύρος, Γιαννόπουλου Παναγιώτα, Πέρδος Αθανάσιος | Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας |
Τσαγγοπούλου Στεργιανή, Φαχαντίδης Νικόλαος | Σύγκριση της στοχοθεσίας του προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο: η περίπτωση της Logo |
Νικολαΐδης Σάββας | Η μηχανική μάθηση στο σχολείο: Μια προσέγγιση για την εισαγωγή της ενισχυτικής μάθησης στην τάξη |
Δελή Γεωργία | Εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών για τη διδασκαλία θεμάτων μαθηματικών και πληροφορικής |
Χρυσοχοΐδης Βασίλης | Έρευνα για τη συμβολή του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ΄Λυκείου στην παρακολούθηση μαθημάτων προγραμματισμού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ |
Σωτηριάδου Άννα, Παπαδάκης Σπυρίδων |
Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε ενηλίκους. Βιβλιογραφική ανασκόπηση |
Μακρής Γιώργος, Μαυροχαλιβίδης Γιώργος, Μπέκος Νίκος | Διδακτική προσέγγιση του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού με το Scratch |
Μπαγιαπού Μαρία | Τρεις μικρόκοσμοι για την εκπαίδευση σε έννοιες της κωδικοποίησης και της ψηφιακής αναπαράστασης |
Φεσάκης Γιώργος, Μαυρουδή Ελισσάβετ, Καράκιζα Τσαμπίκα | The impact of the assignment type to the emerging literacy on programming for secondary education stuedents |