Έχουν ανακοινωθεί τα πρακτικά του συνεδρίου.
09:30 – 11:00 |
3η Παράλληλη Συνεδρία: Διδακτική του προγραμματισμού ΙΙ Προεδρείο:Σ. Ξυνόγαλος, Μ. Κορδάκη
Μεγάλο Αμφιθέατρο Διδακτική προσέγγιση για τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό: εφαρμογή στο BlueJ Συνεργατικός προγραμματισμός από απόσταση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας Διδακτική προσέγγιση για διασφάλιση ποιότητας λογισμικού με βελτιστοποίηση των μετρικών του Μια πρόταση διδασκαλίας του προγραμματισμού μέσω δημιουργίας εκπαιδευτικών ψηφιακών αφηγήσεων στο περιβάλλον Storytelling Alice |
4η Παράλληλη Συνεδρία: Πληροφορική & Α’Βάθμια Ι Προεδρείο:Β. Κόμης, Θ. Μπράτιτσης
Αίθουσα Α2 "Αναβοσβήνει τα μάτια του και βγάζει φωτογραφίες!!!": Αναπαραστάσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για το προγραμματιζόμενο παιχνίδι Bee-Bot Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου Μελέτη αναπαραστάσεων νηπίων για την έννοια του Υπολογιστικού Συστήματος Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ' Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch |
5η Παράλληλη Συνεδρία: Πληροφορική & Εκπαίδευση Προεδρείο:Σ. Κεσσανίδης
Αίθουσα Α3 Τρεις μικρόκοσμοι για την εκπαίδευση σε έννοιες της κωδικοποίησης και της ψηφιακής αναπαράστασης Οπτικός εγγραματισμός μαθητών δημοτικού με τη χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης (wiki) Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευόμενων γονέων στους κινδύνους του διαδικτύου. Μία μελέτη περίπτωσης Μια σύγχρονη ασύγχρονη υπηρεσία διαδικτύου στη χρήση της εκπαίδευσης |
11:00 – 11:30 |
Διάλειμμα |
||
11:30 – 12:30 |
Κεντρική Ομιλία: Αθανάσιος Τζιμογιάννης Προεδρείο: Β. Κόμης, Θ. Μπράτιτσης |
12:30 – 14:00 |
6η Παράλληλη Συνεδρία: Web 2.0 Προεδρείο:Γ. Παλαιγεωργίου, Σ. Παπαδάκης
Μεγάλο Αμφιθέατρο Μελέτη της χρήσης εργαλείων Web 2.0 για τη διεξαγωγή του μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Πλατφόρμες ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων στο σύγχρονο σχολείο Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκο-λίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε ενηλίκους. Βιβλιογραφική ανασκόπηση Σωτηριάδου Άννα, Παπαδάκης Σπυρίδων (F) |
7η Παράλληλη Συνεδρία: Πληροφορική & Α’Βάθμια ΙΙ Προεδρείο: Κ. Παπανικολάου
Αίθουσα Α2 Μαθητές Δημοτικού προγραμματίζουν στο περιβάλλον του Scratch με αφορμή την Ανακύκλωση Αντιλήψεις νηπιαγωγών για τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων |
2η Εργαστηριακή Συνεδρία - Scratch: Έντεκα Διαφορετικές Κατηγορίες Μαθησιακών Δραστηριοτήτων
Προεδρείο: Π. Ψώμος, Μ. Κορδάκη
Εργαστήριο Η/Υ |
|
14:00 – 15:00 |
Διάλειμμα |
|||
15:00 – 16:00 |
Κεντρική Ομιλία: Caitlin Kelleher Προεδρείο: Μ. Γρηγοριάδου, Θ. Μπράτιτσης |
|||
16:00 – 17:30 |
8η Παράλληλη Συνεδρία: Αντιλήψεις και απόψεις εκπαιδευτικών Προεδρείο:M. Γρηγοριάδου, Ε. Καλεράντε
Μεγάλο Αμφιθέατρο Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού Αντιδράσεις υποψήφιων εκπαιδευτικών σε ακαδημαϊκά ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης: Αξιοποίηση, εξοικείωση, προοπτικές βελτίωσης Οι φραγμοί της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ως εμπόδιο για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα νέα προγράμματα σπουδών του "Νέου Σχολείου" Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευ-τικών πληροφορικής για τη συσχέτιση της διάστασης του φύλου με τις επιδό-σεις σε τομείς της Πληροφορικής: Μια μελέτη περίπτωσης στο Ν. Φλώρινας |
9η Παράλληλη Συνεδρία: Διδακτική του προγραμματισμού ΙΙΙ Προεδρείο: Ν. Φαχαντίδης
Αίθουσα Α2 "Αξιοποίηση του Lego Mindstorms NXT στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομιστική θεωρία Εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών για τη διδασκαλία θεμάτων μαθηματικών και πληροφορικής Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής σε Θέματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής |
3η Εργαστηριακή Συνεδρία - LookingGlass: Διδασκαλία του προγραμματισμού, μετά το StoryTelling Alice
Προεδρείο: Θ. Μπράτιτσης C. Kelleher
Εργαστήριο Η/Υ |
|
17:30 – 18:00 |
Διάλειμμα |
|||
18:00 – 19:30 |
10η Παράλληλη Συνεδρία: Πληροφορική & Α’Βάθμια ΙΙΙ Προεδρείο: Ε. Καλεράντε
Μεγάλο Αμφιθέατρο Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον ΤΠΕ κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project) "Αποκριές": Διαθεματικό εκπαιδευτικό σενάριο για την προσχολική ηλικία, αξιοποιώντας τη χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη Αντιλήψεις νέων χρηστών για τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης |
11η Παράλληλη Συνεδρία: Διδακτική του προγραμματισμού ΙV Προεδρείο: Β. Χρυσοχοΐδης
Αίθουσα Α2 Διδασκαλία προγραμματισμού στο Γυμνάσιο: αξιοποίηση του λογισμικού Yenka για την εκμάθηση βασικών δομών προγραμματισμού Έρευνα για τη συμβολή του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμ-ματιστικό Περιβάλλον της Γ΄Λυκείου στην παρακολούθηση μαθημάτων προγραμματισμού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά |
12η Παράλληλη Συνεδρία: Διαθεματικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις για έννοιες πληροφορικής Προεδρείο: Β. Δαγδιλέλης
Αίθουσα Α3 Εκπαιδευτικό σενάριο με παιχνίδια ρόλων το υλικό του υπολογιστή. Ιστοεξερεύνηση το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο Χρήση ιστοεξερεύνησης για τη διδασκαλία της ταξινόμησης: ένα προτεινόμενο σενάριο διδασκαλίας Διδακτική προσέγγιση του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού με το Scratch |