Α/Α |
Σελίδες |
Τίτλος |
Συγγραφείς |
1 |
19-29 |
Μια διδακτική πρόταση για το σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων και τη δομή επανάληψης στη Logo |
Δρ Γεωργία Αλεξούδα |
2 |
31-39 |
Μία διδακτική πρόταση για τη χρήση της Δομής Επιλογής στο Περιβάλλον Προγραμματισμού MicroWorlds Pro της Logo |
Μ. Εφραιμίδου |
3 |
41-46 |
Η χρήση της Logo για τη διδασκαλία της δομής επανάληψης σε σύγκριση με τη χρήση των LEGO Mindstorms : μελέτη περίπτωσης με μαθητές Γυμνασίου |
Ζ. Χαρπαντίδου, Ι. Τραχανοπούλου |
4 |
47-55 |
Διδακτική του μαθήματος Πληροφορικής στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού: Προγραμματίζω και Ελέγχω με LOGO |
Σ. Τσαγγοπούλου, Ν. Φαχαντίδης |
5 |
57-61 |
Η επίδραση του τύπου των εργασιών στην αναδυόμενη προσέγγιση στον προγραμματισμό για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
Γ.Φεσάκης, Ε. Μαυρουδή, Τ.Καράκιζα |
6 |
63-72 |
Διδακτική Προσέγγιση για τον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό: εφαρμογή στο BlueJ |
Σ. Ξυνόγαλος |
7 |
73-82
|
Συνεργατικός Προγραμματισμός από Απόσταση και Προσαρμοστική Υποστήριξη της Συνεργασίας |
Δ. Τσομπανούδη, Μ. Σατρατζέμη |
8 |
83-92
|
Διδακτική Προσέγγιση για Διασφάλιση Ποιότητας Πηγαίου Κώδικα Λογισμικού με Βελτιστοποίηση των Μετρικών του |
Μ. Μπασδαβάνος, Σ. Δέγγλερη |
9 |
93-102
|
Μια πρόταση διδασκαλίας του Προγραμματισμού μέσω δημιουργίας Εκπαιδευτικών Ψηφιακών Αφηγήσεων στο περιβάλλον Storytelling Alice |
M. Κορδάκη, Π. Ψώμος |
10 |
103-112
|
Διδασκαλία προγραμματισμού στο Γυμνάσιο: αξιοποίηση του λογισμικού Yenka για την εκμάθηση βασικών δομών προγραμματισμού |
A. Χατζηφωτεινού, Ε. Ρώσσιου |
11 |
113-122
|
Έρευνα για την συμβολή του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ’ Λυκείου στην παρακολούθηση μαθημάτων προγραμματισμού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ |
Β. Χρυσοχοΐδης |
12 |
123-134
|
Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών |
Α. Παλιούρας, Α. Πέτσος, Α. Σαριδάκη, Π. Τουκίλογλου, Π. Τσάκωνας, Ε.Χριστοπούλου, Α. Τζιμογιάννης |
13 |
135-145 |
PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά |
Θ. Σαπουνίδης, Σ. Δημητριάδης |
14
|
147-156
|
Μάθηση Προγραμματισμού Η/Υ από μαθητές Α’ Λυκείου με το Scratch |
Ι. Σαρημπαλίδης |
15
|
157-166
|
Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας |
Σ. Δουκάκης, Π. Γιαννοπούλου, Α. Πέρδος |
16
|
171-180
|
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ’ Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch |
Δ. Χασανίδης, Κ. Ντίνας, Θ. Μπράτιτσης, Α. Στάμου, Χ. Γκόγκου |
17
|
181-186
|
Μαθητές Δημοτικού Δημιουργούν Ψηφιακά Παιχνίδια στο Scratch για την Ανακύκλωση |
X. Τάτση, Α. Παπαδάκη |
18
|
187-196
|
Εκπαιδευτικό Σενάριο με Παιχνίδια Ρόλων Το Υλικό του Υπολογιστή |
Α. Ευαγγέλου, Ι. Κοτίνη |
19
|
197-206
|
Ιστοεξερεύνηση: Το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο |
Α. Ευαγγέλου, Θ. Μπράτιτσης |
20
|
207-216
|
Χρήση Ιστοεξερεύνησης Για Τη Διδασκαλία Της Ταξινόμησης: Ένα Προτεινόμενο Σενάριο Διδασκαλίας |
Χ. Ν. Μπέκος, Γ. Μακρής, Γ. Μαυροχαλυβίδης |
21
|
217-222
|
Χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο νηπιαγωγείο, στα πλαίσια διαθεματικού εκπαιδευτικού σεναρίου με θέμα «Απόκριες» |
Κ. Τσουκαλά, Ζ. Καραθανάση |
22
|
223-232
|
Διδακτική Προσέγγιση Του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού Με Το Scratch |
Γ. Μαυροχαλυβίδης, Γ. Μακρής, Ν. Μπέκος |
23
|
237-246
|
Αξιοποίηση των Lego Mindstorms NXT στην διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής |
Γ. Παπαδανέλλης, Α. Καρατράντου, Χ. Παναγιωτακόπουλος |
24
|
247-262
|
Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομητική θεωρία |
Γ. Κυριακού, Ν. Φαχαντίδης |
25
|
263-272
|
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ρομποτικών κατασκευών στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και πληροφορικής |
Γ. Ι. Δελή |
26
|
273-282
|
Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής σε Θέματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής |
Π. Αλεξανδρίδου, Ν. Φαχαντίδης |
27
|
287-297
|
Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού |
Π. Τσιωτάκης, Α. Τζιμογιάννης |
28
|
299-308
|
Προετοιμάζοντας τον μελλοντικό δάσκαλο για το ψηφιακό σχολείο |
Δ. Πλατή, Ι. Μπέλλου, Τ. Α. Μικρόπουλος |
29
|
309-318
|
Η Διδακτική Ενότητα «Γνωρίζω τον Υπολογιστή»,στα πλαίσια των Προγραμμάτων Σπουδών της Πληροφορικής: μια Μελέτη Περίπτωσης. |
Δ. Λιόβας, Α. Καπανιάρης, Κ. Βαϊνάς, Ε. Δημουλάς, Τ. Αλμπάνης |
30
|
319-329
|
Παράγοντες που Επηρεάζουν την Αυτοματοποιημένη Εξέταση Σπουδαστών |
Χ. Χριστακούδης, Γ. Σ. Ανδρουλάκης, Χ. Ζαγούρας |
31
|
331-340
|
Αναπαραστάσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για το προγραμματιζόμενο παιχνίδι Bee-Bot |
Α. Μισιρλή, Β. Κόμης |
32
|
341-350
|
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου |
Θ. Μπράτιτσης, Δ.Χασανίδης, Α. Χατζόπουλος1 |
33
|
351-360
|
Μελέτη Αναπαραστάσεων Νηπίων Για Την Έννοια Του Υπολογιστικού Συστήματος |
Θ. Μπράτιτσης, Α. Γκίνη, Ι.Σαμανδή |
34
|
361-366
|
Τρεις μικρόκοσμοι για την εκπαίδευση σε έννοιες της κωδικοποίησης και της ψηφιακής αναπαράστασης |
Μ. Μπαγιαμπού |
35
|
367-372
|
Οπτικός εγγραμματισμός μαθητών δημοτικού με τη χρήση συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης (wiki) |
Α. Τσίγκου |
36
|
373-380
|
Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευόμενων Γονέων Στους Κινδύνους Του Διαδικτύου. Μια Μελέτη Περίπτωσης |
Β. Σωτηρούδας, Ι. Γαρίτσης |
37
|
381-390
|
Μια σύγχρονη ασύγχρονη υπηρεσία Διαδικτύου στη χρήση της εκπαίδευσης |
Σ. Κεσσανίδης |
38
|
391-399
|
Η χρήση του Web 2.0 για τη διεξαγωγή μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ |
Α. Τζαβάρα, Β. Κόμης, Μ. Γεωργούτσου, Φ. Σιάμπου |
39
|
401-406
|
Πλατφόρμες ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων στο σύγχρονο σχολείο |
Μ. Στιβακτάκη |
40
|
407-416
|
Μαρτυρίες Εκπαιδευτικών για τις Δυσκολίες Ένταξης του Web 2.0 στην Τάξη |
Α. Γραμματικοπούλου, Π. Νίκα, Γ. Παλαιγεωργίου |
41
|
417-426 |
Αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε Ενηλίκους Βιβλιογραφική ανασκόπηση |
Α. Σωτηριάδου, Σ. Παπαδάκης |
42
|
427-436
|
Αντιλήψεις νηπιαγωγών για την χρήση του Η /Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο |
Μ. Μπέση |
43
|
437-446
|
Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό |
Π. Λιλέ, Κ. Παπανικολάου |
44
|
447-452
|
Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων) |
Δανάη Αϊματίδου, Α. Κ. Σακαρετσάνου |
45
|
453-462
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού |
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, A. Γόγουλου |
46
|
463-473
|
Αντιδράσεις υποψήφιων εκπαιδευτικών σε ακαδημαϊκά ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης: Αξιοποίηση, εξοικείωση, προοπτικές βελτίωσης |
Κ. Μπίκος, Μ. Τζιφόπουλος |
47
|
475-484
|
Οι Φραγμοί της Προσωπικότητας των Εκπαιδευτικών ως Εμπόδιο για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του “Νέου Σχολείου” |
Μ. Δόκου |
48
|
485-494
|
Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για τη συσχέτιση της διάστασης του φύλου με τις επιδόσεις σε Τομείς της Πληροφορικής: Μια Μελέτη Περίπτωσης στο Ν. Φλώρινας |
Ε. Καλεράντε, Θ. Μπράτιτσης |
49
|
495-504
|
Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ |
Ε. Καλεράντε, Α. Κοντοπούλου |
50
|
505-514
|
Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον Τ.Π.Ε κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project): ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Ένα ταξίδι στο χθες με τη χρήση της σημερινής τεχνολογίας |
Α. Καπανιάρης, Γ. Οικονομίδης, Ζ. Αγγελοσοπούλου, Δ. Νεοχωρίτου |
51
|
515-520
|
Αντιλήψεις Νέων Χρηστών Για Τις Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης |
Α. Καππάτου |
52
|
521-531
|
Χαρακτηριστικά του OpenSim, που προσφέρονται μέσω ενός Viewer, για την ανάπτυξη και υποστήριξη ενός εκπαιδευτικού ΣΠΕΠ |
Α. Αρχάκης |
53
|
533-538
|
Η Μηχανική Μάθηση στο Σχολείο: Μια Προσέγγιση για την Εισαγωγή της Ενισχυτικής Μάθησης στην Τάξη |
Σ. Νικολαΐδης |
54
|
539-548
|
HTML5 - Η Νέα Εποχή στον Παγκόσμιο Ιστό |
Β. Ψωματάκης |
55
|
549-558
|
Βιωματική μάθηση και ΤΠΕ. Μια μελέτη περίπτωσης με χρήση του debate σε ενήλικες εκπαιδευόμενους |
Γ. Παυλίδης, Μ. Καλογιαννάκης |
56
|
559-568
|
«Ταξίδι στον κόσμο των Ρομπότ»: Υποστηρίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία με την Αξιοποίηση Καινοτόμων Εφαρμογών |
Σ. Πιτσικάλης, Ι. Ε. Ουασίτσα |
57
|
569-578
|
Η πορεία της Ηλεκτρονικής Μάθησης από τον Παγκόσμιο στο Σημασιολογικό Ιστό |
Σ. Πιτσικάλης, Ι. Ε. Ουασίτσα |
58
|
583-586
|
H Επιμόρφωση των Πληροφορικών Β' Επιπέδου: ένας πρώτος απολογισμός και προοπτικές |
Μ. Γρηγοριάδου, Β. Δαγδιλέλης, Β. Κόμης, Α. Τζιμογιάννης |
59
|
587-590
|
Εργαστηριακή Συνεδρία (Workshop)
Εισαγωγή στο περιβάλλον Scratch: Παραδείγματα διδακτικών δραστηριοτήτων προγραμματισμού για την Αβάθμια και τη Ββάθμια εκπαίδευση
|
Θ. Μπράτιτσης, Δ. Χασανίδης, Π. Παπαχαραλάμπους, Ι. Αρβανιτάκης |
60
|
591-594
|
Εργαστηριακή Συνεδρία (Workshop)
Scratch: Έντεκα Διαφορετικές Κατηγορίες Μαθησιακών Δραστηριοτήτων
|
M. Κορδάκη, Π. Ψώμος |
61 |
595 |
Εργαστηριακή Συνεδρία (Workshop)
LookingGlass: Διδασκαλία του προγραμματισμού, μετά το StoryTelling Alice
|
C. Kelleher, T. Bratitsis, D. Chasanidis, I. Arvanitakis |